Wednesday, January 26, 2011

Soi Lek semakin JAHAT...!!!

OrgMude nak jawab kata-kat celupar.......


'What's so great' about knowing Muslim
Add Imagevalues?

"So what is so great about that? That is your religious value which I don't know. How am I to know about the religious values when I'm not practising that religion? I have the right to say that it's basic manners to shake hands with people. That's my values. Understand? You also must value my value, which is good manners, which includes shaking hands."

Ini ke cara BN menghormati Agama Islam.... sebagai Agama Perlembagaan Malaysia.....

1. Di mana konsep 1 Malaysia.....
2. Kenapa MCA gagal menghormati Agama Islam...??? Lebih JAHAT daripada DAP.... DAP terima Islam..... MCA HINA Islam......

Kenyataan ini juga boleh dipersoalkan.....

1. Apakah Agama Soi Lek.... ?????????
- Agama apa yang dianuti Soi Lek yang mana Agama tersebut membenarkan berzina, main dengan perempuan lain selain isteri sendiri...?????

2. Betul ke Soi Lek ikut ajaran agama dia.... @ dia seorang yang DERHAKA kepada agamanya...???

No comments:

Post a Comment