Monday, December 13, 2010

Gambar Sekitar Perlawanan Persahabatan Pemuda Dun Tepoh DGN Amal Dun Tepoh

TER, Kuala Ibai - Akhirnya Dewan Pemuda PAS DUN Tepoh berjaya mengadakan perlawanan persahabatan di antara Pemuda PAS Dun Tepoh dengan Amal Dun Tepoh. Seramai 36 orang pemuda dan petua (amal, jangan marah) telah menjayakan perlawanan ini. Majlis yang bermula pada jam 9 malam dan sepatutnya berakhir pada kira-kira jam 10 telah berakhir pada kira-kira jam 10.30 kerana masing-masing telah menambah masa permainan disebabkan terlalu seronok.

Walaupun ramai di kalangan mereka, permainan pada malam tersebut adalah sentuhan permainan kali pertama, tetapi selepas bermain 3 pusingan, ramai yang telah berjaya mengambil rentak permainan terutama saudara Yusri ( T. Ketua Pemuda) dan juga Cikgu A Kamal.

Kemenangan diberikan kepada semua kumpulan kerana kesungguhan mereka untuk bersama di dalam perlawanan persahabatan ini. Kejayaan mengumpulkan kira-kira 36 orang dari Dun Tepoh juga merupakan kejayaan besar DPPDT. Tahniah kepada saudara Pengarah Program, Raja Arizal.

Insyallah, Pemuda Dun Tepoh akan cuba berusaha untuk menjadi penganjur kepada Kejohanan Bowling Pemuda kawasan Kuala Nerus, Piala Ketua Pemuda kot.....














No comments:

Post a Comment