Saturday, July 16, 2011

Catatan Peserta Bersih 2.0 : Saya rasa selamat bersama orang PAS - Cina

Ini antara catatan dalam begitu banyak catatan daripada orang-orang cina & India yang melihat Islam sebenar yang kita semua para pendokong PAS bawakan untuk tatapan mereka. Syabas para pejuang PAS - Anda telah berjaya menyentuh hati sanubari orang-orang bukan Islam.

Mudah-mudahan usaha anda dinilai sebagai amal soleh & digerakkan hati-hati mereka untuk berdampingan & menerima perjuangan PAS oleh Allah Taala. Insya Allahu Taala.

Semoga ini akan memberikan kita semua kekuatan & semangat untuk terus memperjuangkan agama Allah dengan penuh keyakinan. Ayuh semua orang-orang PAS, teruskan langkah... jangan sesekali mundur & menoleh kebelakang lagi....

Ikutilah sebuah catatan yang amat bererti ini.....

Saya nampak sekumpulan orang di kedai KL Commercial Book Co., semacam orang PAS, maka saya berjalan menuju ke arah mereka. Pada hakikatnya, saya amat yakin dengan mereka. Saya rasa diri saya berselindung di dalam kelompok mereka pada ketika itu. Ya, saya rasa sangat
selamat.

selanjutnya klik disini :
http://www.merdekareview.com/bm/news.php?n=12075

No comments:

Post a Comment